پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

اولین تصاویر گلکسی اس 10 مدل پلاس

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

از جمله گوشی های مورد انتظاز در سال 2019 گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ لایت می باشند. در مورد این گوشی ها اخبار زیادی منتظر شده است

که از جمله آن ها مربوط به نمایشگر حفره‌دار، دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می باشد. اولین تصاویر رندر مدل پلاس گلکسی اس ۱۰ از طرف سایت ۹۱Mobiles و اکانت توییتری OnLeaks منتشر شد.

گلکسی اس10


ابتدا در مورد پنل جلویی این گوشی توضیح می دهیم که طبق معمول، از نمایشگر خمیده سامسونگ استفاده کرده است. البته دوربین سلفی دوگانه برخلاف مدل های گذشته در یک حفره در گوشه‌ی فوقانی نمایشگر قرار داده شده است. حاشیه های کناری و بالا و پایین نیز کمی کمتر شده است.

دوربین ها در پنل پشتی مثل گوشی گلکسی نوت ۹ به‌ صورت افقی قرار گرفته اند. با این تقاوت که این بار به جای دو دوربین، سه دو ربین وجود دارد که این دوربین جدید، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید است. در کنار آن، یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لنز تله‌فوتو قرار داده شده است. تغییرات دیگر آن عدم وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی می باشد که دلیل آن وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می باشد.

در آخرهم یک فریم آلومینیومی بین پنل‌های شیشه‌ای قرار داده شده است. در پایین بدنه، یک پورت USB-C، اسپیکر و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد. در لبه‌ی فوقانی، درگاه مربوط به سیم‌کارت و حفره میکروفون تعبیه شده است. در نهایت، مانند دیگر پرچم‌داران گلکسی، این گوشی علاوه بر دکمه پاور و تنظیم صدا، از دکمه مختص به بیکسبی استفاده می کند.

گلکسی اس10

گلکسی اس10

به احتمال قوی این گوشی در اواخر فوریه (اوایل اسفند) در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شدد، اما اکثر مشخصات سخت‌افزاری و خصوصیات ظاهری این گوشی لو رفته است. با توجه به منطقه عرضه، این گوشی از تراشه اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ بهره می‌برد. در کنار آن، ۶ گیگابایت حافظه رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. اندازه نمایشگر آن ۶.۴ اینچ است و به نقل از سایت ۹۱Mobiles، ظرفیت باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

منبع  دیجی کالا , Phone Arena

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو