پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

معرفی بهترین برنامه های مدیریت دانلود در گوشی و کامپیوتر

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ابزارهای مدیریت دانلودی که در مرورگرها موجود است امکانات خوبی دارند ولی اگر می خواهید فایل هایی با حجم زیاد را دانلود کنید باید از یک برنامه مدیریت دانلود مجزا استفاده نمایید.

 نحوه کار این ابزارها به این صورت است که فایل ها را به بخش های کوچک تر تقسیم کرده و در افزایش سرعت دانلود تاثیر زیادی دارد.

از امکانات دیگر این ابزارها این است که می توان زمان شروع و پایان دانلود را مشخص کرد که این قابلیت بسیار موثر است ودارای کاربردهای فراوانی است . این برنامه‌ها قادر هستند به صورت خودکار فایل‌های مختلف را در پوشه‌های مختلف سیستم قرار دهند به موجب این قابلیت دسترسی به فایل ها راحت تر می شود.
 
بهترین ابزارهای مدیریت دانلود برای ویندوز و macOS توسعه پیدا کرده است و برای اندروید هم به چند گزینه مناسب می‌توان اشاره کرد. اما برای سیستم‌عامل iOS، طبق بررسی‌های ما گزینه‌ی همه‌ فن‌حریفی وجود ندارد و موارد موجود در اپ استور معمولاً اپلیکیشن‌هایی هستند که در حقیقت مرورگرهای ابتدایی قدیمی همراه با ابزار مدیریت دانلود محسوب می‌شوند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای iOS  از ابزارهای داخلی این سیستم‌عامل استفاده کنید.

uGet(ویندوز، اندروید)

 ابزار مدیریت دانلود برای اندروید و ویندوز
 
 
این برنامه مدیریت دانلود رایگان است و دارای قابلیت های مختلفی است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین به دلیل ارائه‌ی افزونه‌هایی برای مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس و اپرا، این برنامه به‌طور کامل از مرورگرهای اشاره شده پشتیبانی می‌کند. بعد از اینکه لینک‌های فایل‌های موردنظر را کپی می‌کنید، این برنامه گزینه‌ای برای دانلود کردن آن نمایش می‌دهد و از لحاظ دانلود همزمان تعداد زیادی فایل هم امکانات قابل توجهی دارد و روی هم رفته، یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای مدیریت دانلود محسوب می‌شود.

Xtreme Download Manager (ویندوز، مک)

ابزار مدیریت دانلود برای ویندوز و اندروید

 
یکی دیگر از ابزارهای رایگان مدیریت دانلود، Xtreme Download Manager نام دارد که در سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و همچنین لینوکس اجرا می‌شود. این برنامه رابط کاربری جذابی دارد و از امکانات مختلفی هم بهره می‌برد؛ از میان آن ها می‌توانیم به امکان برنامه‌ریزی دانلودها و استریم ویدیوها اشاره کنیم. این برنامه برای تقریباً تمام مرورگرها (شامل کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج) افزونه ارائه داده است. روی هم رفته این مورد هم یکی دیگر از بهترین برنامه‌های رایگان مدیریت دانلود به حساب می‌آید.


Internet Download Manager (ویندوز)

ابزار مدیریت دانلود برای اندروید و ویندوز

 

 برنامه Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‌شود، یکی از برنامه های محبوب است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. IDM قابلیت های مختلفی دارد که جمله های آن ها : امکان برنامه‌ریزی پیشرفته برای دانلود، افزایش سرعت دانلود با استفاده از دیگر لینک‌های موجود، اعمال محدودیت برای سرعت دانلود، پشتیبانی از FTP و اسکن ویروس اشاره کنیم. همچنین IDM به‌طور کامل از تقریباً تمام مرورگرهای مدرن پشتیبانی می‌کند.


Folx (مک)ابزار مدیریت دانلود برای اندروید و ویندوز

 
اگر از کاربران macOS هستید و به دنبال برنامه‌ی مدیریت دانلودی هستید که رابط کاربری آن مطابق با زبان طراحی این سیستم‌عامل باشد، استفاده از Folx را توصیه می‌کنیم. این برنامه با تقریباً تمام مرورگرها سازگار است و به‌صورت خودکار می‌تواند بعد از قطع و وصل شدن اینترنت، ادامه دانلود را از سر بگیرد و با تقسیم فایل‌ها به بخش‌های کوچک‌تر، سرعت دانلود را افزایش می‌دهد. این برنامه رایگان است و برای بهره‌گیری از امکاناتی مانند سازگاری بیشتر با آیتونز و قابلیت محدود کردن سرعت دانلود، باید مبلغ ۲۰ دلار بپردازید. در ضمن باید به امکان دانلود فایل‌های تورنت هم اشاره کنیم.


iDownloader (مک)

 ابزار مدیریت دانلود برای اندروید و ویندوز
 
این برنامه بسیار سبک، از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد و یکی از بهترین ابزارهای مدیریت دانلود در macOS است. در پشت این ظاهر ساده، امکاناتی مانند برنامه‌ریزی برای دانلود (برای مثلاً دانلودهای شبانه) و امکان دسته‌بندی فایل‌های دانلود شده برای دسترسی راحت‌تر به آن‌ها تعبیه شده است. روی هم رفته اگر علاقه‌ی زیادی به برنامه‌های دارای رابط کاربری شلوغ ندارید، بهتر است که نگاهی به این برنامه بیندازید.
این اپلیکیشن اندرویدی قابلیت دانلود سه فایل را به صورت هم زمان دارد و با تقسیم فایل به ۹ بخش سرعت دانلود را هم افزایش می‌دهد و در نهایت باید به تقسیم‌بندی فایل‌های دانلود شده و ظاهر ساده آن هم اشاره کنیم. در این اپلیکیشن به‌راحتی می‌توانید روند دانلود فایل‌ها را متوقف کنید یا از سر بگیرید و امکان برنامه‌ریزی برای دانلودها هم وجود دارد. نسخه رایگان این اپلیکیشن مدیریت دانلود، تبلیغ نمایش می‌دهد و برای خلاص شدن از شر تبلیغات، باید ۳ دلار بپردازید.


Download Booster (اندروید)

ابزار مدیریت دانلود برای اندروید و ویندوز
 
این اپلیکیشن مدیریت دانلود به دلیل رابط کاربری بسیار ساده‌ای که دارد، شاید ظاهرا ابزار پرقدرتی نباشد ولی باید بگوییم که یکی از بهترین و سبک‌ترین برنامه های مدیریت دانلود در سیستم‌عامل اندروید است. این برنامه هم مانند موارد مشابه دیگر می‌تواند سرعت دانلود را افزایش دهد و در کنار آن از امکانات قابل توجهی استفاده می کند. برخلاف بسیاری از دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، این ابزار دارای رابط کاربری پیشرفته ای است و البته گاهی اوقات تبلیغاتی هم نمایش می‌دهد که با توجه به رایگان بودن آن، این موضوع کاملاً طبیعی می باشد.

 منبع  دیجی کالاGizmodo

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو